Postup při reklamaci

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě.
Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by jste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

V případě, že přes veškeré úsilí firmy Centrální vysavače Menred o zachování vysoké kvality nabízeného zboží, vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění reklamace postupujte dle tohoto návodu:

  • Jedná-li se o centrální vysavač nebo příslušenství k centrálnímu vysávání, které je v záruce, lze přesnou příčinu možné závady diagnostikovat pouze v našem autorizovaném servisním středisku.
  • Vadné zboží si od Vás odvezeme prostřednictvím přepravní služby DPD (samozřejmě na naše náklady).
  • Zboží bezpečně zabalte do pevného obalu (nejlépe originální krabice). V případě centrálního vysavače odstraňte nečistoty z prachového zásobníku.
  • Do zásilce nezapomeňte vložit záruční list spolu se stručným popisem závady.
  • Na adresu info@menredvac.cz nám prosím zašlete kontaktní jméno s adresou a telefonem pro vyzvednutí připravené zásilky.
  • Reklamaci je také možné uplatnit osobně přímo v našem servisním středisku.

Zásilka s reklamovaným zbožím bude následující pracovní den u Vás vyzvednutu a po opravě neprodleně odeslána zpět na uvedenou adresu. Celková doby opravy zpravidla nepřesahuje 10 pracovních dní.

ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS:

Centrální vysavače MENRED
U Lípy 1515
539 01 HLINSKO

Pokud budete mít dotaz ohledně vaší reklamace, obraťte se také na náš email nebo infolinku:
Email: info@menredvac.cz
Telefon: +420 461 100 539

Kompletní reklamační řád je k nahlédnutí zde.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení